Simpozij „Neurofibromatoza tip 1“

12/12/2018

Dragi naši,

Na kraju godine u kojoj smo proslavili 10 godina djelovanja udruge HUN, podsjetimo se kako nam je bilo na našem zajedničkom simpoziju.

Povodom 10 godina rada i postojanja Hrvatske udruge za neurofibromatozu (2008.-2018.) ili skraćeno HUN, 22. rujna 2018. u Hotelu Westin je organiziran simpozij “Neurofibromatoza tip 1“.

Edukativni skup je održan na inicijativu HUN-a, uz podršku suorganizatora (Hrvatsko društvo za dječju neurologiju, Hrvatsko pedijatrijsko društvo, Hrvatsko društvo za preventivnu i socijalnu pedijatriju, Akademiju za razvojnu rehabilitaciju i Polikliniku za dječje bolesti dr. Sabol) te sponzore i brojne donatore kojima se ovim putem zahvaljujemo.

Simpozij „Neurofibromatoza tip 1“ je bio namijenjen liječnicima, terapeutima i suradnim strukama, ali po uzoru na skupove u svijetu koji se održavaju o toj bolesti odlučili smo ga usmjeriti i prema roditeljima i punoljetnim pacijentima s neurofibromatozom. Ovo je prvi put da se u Hrvatskoj organizirao skup na tu temu jer smatramo da postoji velika potreba za širenjem znanja i u okvirima struke, ali i za destigmatizaciju bolesti u javnosti. Održano je osam stručnih predavanja različitih područja liječenja te bolesti. Tom prilikom promovirana je i knjiga „Neurofibromatoza tip 1“ autora Prim.dr.sc. Zlatka Sabola, dr.med. koja je besplatna i namijenjena za roditelje, pacijente i njihove liječnike. Na kraju skupa je održan Okrugli stol i panel diskusija sa svim predavačima uz mogućnost postavljanja pitanja iz auditorija.

Drago nam je što smo svjedoci novih inicijativa i koraka naprijed koji su se dogodili upravo na skupu zbog spajanja struke i pacijenata za zajedničku potrebu i interes.

Hvala Vam,

HUN.